wtorek, 12 maja 2015

Weronika Krok

Zostałam zmuszona do wykonania zdjęć na zajęcia artystyczne, zresztą tak jak reszta klasy. Z początku byłam załamana tematem z którym wiązał się całkowity brak weny. Na szczęście przyszły mi z pomocą Paulina i Weroniką, a z nimi wena i słoneczko :) 
Moje wyobrażenia na ten temat? No to tak: KWIATY, DRZEWA, SŁOŃCE I PINGWIN! No więc ja, jako wesoły pingwinek pomaszerowałam ulicami Jawora i zostałam 'obstrykana' z każdej strony. :) 
SNAPCHAT: kajeczka81
email: kajafotos@o2.pl










Wkrótce zdjęcia z dziedzińca sztuki! :) 



3 komentarze:

  1. zaobserwowałam :)
    śliczne zdjęcia :)
    w jakiej szkole jesteś, że masz takie fajne zajęcia? ;>

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gimnazjum nr 1 :) Chociaż nie wiem, co mają fajne zdjęcia do szkoły, poza zadanym tematem? :P

      Usuń
  2. Moim zdaniem to są najlepsze Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń